ACTIVITATS 5è DEL 15 AL 19 DE JUNY

Hola Alumnes de 5è, aquí teniu les últimes activitats d’aquest trimestre que ha estat una mica especial per a tothom. Teniu unes activitats més lúdiques, un “pasa palabra” que ha fet la Yesenia molt divertit.

Com  sempre també teniu una mica de Matemàtiques, Anglès, Plàstica i Música.

Animeu-vos a fer-les que són molt entretingudes.

ACTIVITATS 5è DEL 15  AL 19  DE JUNY

Setmana que ve amb els pares ja hem concretat cita per fer l’entrega de notes finals de curs a l’escola. És important que les famílies sigueu puntuals per no coincidir amb altres pares donada la situació peculiar que estem vivint.

Aquí teniu el vídeo setmanal d’educació física, és un vídeo de com fer malabars amb material fet a casa. Animeu-vos a provar-los!!!

Com sempre faig deixo el meu mail de nou per qualsevol dubte:

ivan@emarquina.cat

Us envio una abraçada molt gran. Espero les vostres notícies i com ja sabeu us trucaré a final de setmana per veure com esteu i que m’expliqueu com aneu.