Extraescolars

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que la data d’inici de les activitats extraescolars del curs 2021-20212 serà el dia 4 d’octubre de 2021. La finalització de les activitats serà el dia 31 de maig de 2022.

Enguany no hi hauran portes obertes, tot i així els/les alumnes que vulguin provar les activitats durant la primera setmana cal comunicar-se amb l’Anna Artigas (coordinadora d’extraescolars) al e-mail: anna.menjadorcossetania@gmail.com.

Serà obligatòria l’ús de mascareta sempre i quan no es pugui mantenir la distància de seguretat .

Us recordem que per tal de poder començar les activitats, heu d’entregar prèviament la fitxa d’inscripció i el resguard de pagament a la secretària del l’AFA abans del dia 30 de Setembre.

Tingueu en compte que les activitats només es duran a terme si hi ha una nombre mínim d’infants.

Aquesta informació pot ser modificada en qualsevol moment amb efectes immediats si la situació de COVID-19 ho demana.

INFORMACIÓ DE PAGAMENT (Excepte bàsquet i futbol que trobareu tota la informació en la corresponent fitxa d’inscripció)

El pagament de les extraescolars es continuarà amb l’abonament mensual, recomanant el pagament domiciliat per a la vostra comoditat.

Com fer la inscripció:

1. Omplir formulari de pagament.
  2. Fer pagament de la primera quota.
  3. Fer arribar formulari i resguard a l’AFA: Anna Artigas (coordinadora d’extraescolars)  anna.menjadorcossetania@gmail.com.
  4. Un cop rebut el formulari i resguard es formalitzarà la inscripció a la extraescolar.

Us desitgem una molt bona entrada de curs!

Junta AFA

DOCUMENTS INFORMATIUS:

INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS 2021-2022

GRAELLA trimestral 2021-2022

PER FER LA INSCRIPCIÓ:

Fitxa d’inscripció 2021-22

CODIS I CC PER TRANSFERÈNCIA

Documents específics Margatània: (estem actualitzant)

INSCRIPCIO MARGATANIA 20 21

Document específic Bàsquet:

BASQUET: Formulari inscripció Club de Basquet   (recordeu que es gestiona directament pel Club Basquet Vilanova)

PROTOCOLS COVID DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS: