Extraescolars

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que la data d’inici de les activitats extraescolars del curs 2023-2024 serà el dia 2 d’octubre de 2023. La finalització de les activitats serà el dia 31 de maig de 2024.

Aquest any avançarem el període d’inscripció al mes de juny per tal poder planificar millor les propostes i permetre a les famílies començar el proper curs amb les activitats ja organitzades.

A través del missagte que rebreu al Dinantia, podreu inscriure als vostres fills i filles a les extraescolars que vulgueu; teniu temps de respondre’l fins el diumenge 18 de juny. El primer pagament, en concepte de la quota del mes d’ocutbre, es farà durant les darreres setmanes de juny; el pagament es podrà domiciliar directament o fer transferència (podeu triar l’opció en el mateix Dinantia de la inscripció).

Tingueu en compte que les activitats només es duran a terme si hi ha una nombre mínim d’infants.

*Per inscriure’s a les activitats de futbol i bàsquet teniu tota la informació adjuntada en els enllaços que trobareu en aquesta mateixa pàgina.

Junta AFA

DOCUMENTS INFORMATIUS:

Informació Extraescolars 2023 – 2024

GRAELLA 2023-2024

Documents específics MARGATÀNIA

Formulari d’inscripció curs 2023-2024

Informació horaris, quotes i terminis

Informació protecció de dades

Consentiment drets d’imatge i Whatsapp

Documents específics BÀSQUET

Per les inscripcions d’aquesta extraescolar podeu posar-vos directament en contacte al correu electrònic info@cnbvilanova.com.

Aquesta activitat començarà al setembre del 2023.

Durant el mes de juny, els entrenaments que falten per acabar la temporada 2022-2023 es faran en els següents horaris i centres:

ALEVINS (5-6e)

Escola Ginesta
Dimarts i divendres
18.00 a 19.30

BENJAMINS (3-4t)
Escola Sant Jordi
Dimarts i divendres
17.45 a 19.15

Aquests dies també serviran per fer portes obertes; només cal que tingueu en en compte el curs que faran els vostres fills/es al setembre per saber l’entrenament al que heu d’anar (Escola Ginesta o Escola Sant Jordi). A mitjans setembre es farà una setmana de portes obertes també a la nostra escola.