Extraescolars

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que la data d’inici de les activitats extraescolars del curs 2020-2021 serà el dia 1 d’octubre de 2020. La finalització de les activitats serà el dia 31 de maig de 2021.

Enguany no hi hauran portes obertes, tot i així els/les alumnes que vulguin provar les activitats cal comunicar-se amb l’Anna Artigas (coordinadora d’extraescolars) al e-mail: anna.menjadorcossetania@gmail.com.

Serà obligatòria l’ús de mascareta sempre i quan no pugui mantenir la distància de seguretat ja que no es poden barrejar els grups estables.

Us recordem que per tal de poder començar les activitats, heu d’entregar prèviament la fitxa d’inscripció iel resguard de pagament a la secretària del l’AFA abans del dia 30 de Setembre.

Tingueu en compte que les activitats només es duran a terme si hi ha una nombre mínim d’infants.

Aquesta informació pot ser modificada en qualsevol moment amb efectes immediats si la situació de COVID-19 ho demana.

INFORMACIÓ DE PAGAMENT (Excepte bàsquet i futbol que trobareu tota la informació en la corresponent fitxa d’inscripció)

Ja que el curs es presenta amb incertesa el pagament de les extraescolars s’abonarà trimestralment (2a quota el 15 de febrer i 3a quota el 15 de març),recomanant el pagament domiciliat per a la vostra comoditat.

Com fer la inscripció:

1. Omplir formulari de pagament.
  2. Fer pagament de la primera quota.
  3. Fer arribar formulari i resguard a l’AFA.
  4. Un cop rebut el formulari i resguard es formalitzarà la inscripció a la extraescolar.

Us desitgem una molt bona entrada de curs! Junta AFA

INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS 2020-21

GRAELLA trimestral 2020-2021

Fitxa d’inscripció 2020-21