Expressió corporal i representació

Alguns alumnes de P4 i P5 han realitzat una sessió psicomotriu on l’objectiu principal era representar tot allò que narrava una història d’uns infants que al llevar-se al matí es preparen per anar a l’escola però quina sorpresa quan obren la porta de casa…està tot nevat. Què podem fer amb tanta neu? Jugar a llençar boles, un ninot, amargar-nos a sota,etc.

El propi cos i els diaris han estat els únics recursos per representar totes les accions i els objectes, però sobretot per estimular la creativitat i representar mitjançant la imaginació.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *