NOVETATS I MILLORES PEL CURS 2017-18

Aquest setembre tot just començar l’escola hem pogut gaudir de les novetats i millores que s’han fet durant l’estiu.
Tenim un forn nou a la cuina, un aparcament per a patinets, un passamà a l’escala d’accés al porxo per facilitar el pas dels alumnes de P4 i P5 i un tobogan nou al pati de P3. També s’ha arranjat la zona del pati de gespa, ampliant la zona de reg automàtic i replantant els arbres que estaven malats. Tot això ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’Ampa i de l’Albert, el nostre conserge. Moltes gràcies a tots!

Novetatspati. from comissionovestecnologies on Vimeo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *