OFERTA INICIAL DE PLACES |
BAREM PROVISIONAL DE LA PREINSCRIPCIÓ |
INFORME BAREM RESOLTES RECLAMACIONS |
LLISTA ORDENADA DE LA PREINSCRIPCIÓ |
Els nens i nenes d’I5 fem dues sessions setmanals d’Ambients on tenim l’oportunitat de descobrir, manipular, experimentar, imaginar… amb les propostes que trobem en aquests espais.
Avui volem compartir amb vosaltres algunes de les activitats que hem portat a terme a l’Ambient Artístic. Apropeu-vos i veureu… Llegeix més»
Aquesta setmana els nens i nenes de segon hem estat experimentant què és la simetria. Hem dibuixat la meitat que faltava en diferents figures geomètriques. Per acabar hem experimentat amb nosaltres mateixos, hem completat la meitat del nostre retrat i aquest ha estat el resultat.
Llegeix més»
Aquesta setmana a la classe de Miguel Ángel (3r) hem fet pasta de sal.
Es tracta d’un material que té una textura similar a la de la plastilina i que es fa amb farina, sal i aigua. Per fer-la hem hagut de seguir les instruccions amb… Llegeix més»
A I3, hem pogut identificar els colors, anomenar-los, classificar objectes segons el seu color, fer seriacions fixant-nos amb el model, descobrir nous colors… mitjançant cançons, contes, jocs de motricitat fina, l’experimentació, la manipulació de diversos materials, les aplicacions educatives i recursos digitals… i sobretot, amb… Llegeix més»
Els Dilluns a la tarda, els infants d´I4 esperen amb impaciència el moment d´entrar a la nostra Ludoteca, on trobem representats diferents espais de la vida quotidiana: la caseta, l´escola, el supermercat, el mecànic, l´hospital, la perruqueria. És en aquest espai on es realitzen activitats… Llegeix més»
Yesterday our little ones (I3, I4 and I5) enjoyed of a funny English theatre play at our school. The classic tale of Pinnochio was explained to our little ones but in a different way: working through the classic values of telling the truth but also… Llegeix més»
Els infants de segon continuem investigant l’obra de Pablo Picasso relacionada amb la seva biografia. Després d’anar a viure a París, Picasso va canviar el seu estat d’ànim i va començar a pintar retrats femenins i personatges del circ en tons pastel; és l’anomenada Època… Llegeix més»
A segon hem investigat com Picasso va passar d’una etapa pictòrica a una altra seguint l’evolució de la seva vida personal. Després de la mort d’un amic va començar a pintar amb tons blaus a causa del seu baix estat d’ànim. Aquesta és la nostra proposta artística per un… Llegeix més»
Treballar de manera globalitzada ens ajuda a assolir aprenentatges reals, ja que la vida no està parcialitzada. A 6èA hem transferit els coneixements teòrics de medi social sobre la densitat de població, als coneixements matemàtics sobre el càlcul d’àrees. D’aquesta manera vivencial i significativa hem… Llegeix més»
Us ensenyem aquestes sessions matemàtiques on la classe de PRIMER ha introduït el collaret de 10 boles i hem estat jugant, manipulant i formant el nostre collaret.
Amb aquesta activitat podem representar nombres i ens servirà de precedent a la línia numèrica.
Llegeix més»
Els nens i nenes d’I5 comencem el dia de manera relaxada. Quan arribem de casa deixem les nostres pertinences personals i escollim la proposta lúdica que ens ve més de gust, aquell dia. És un moment especial perquè ens permet retrobar-nos amb els companys i companys/es i també amb les mestres, de forma agradable i tranquil.la.
Entre les activitats que prepara la tutora, sempre es procura oferir aquell material que sabem és prou motivador i engrescador per a ells/es. Així poden trobar construccions, cotxes, la cuineta amb les nines, safates de manipulació que van canviant al llarg del curs, activitats d’expressió artística, vaixells o la caseta de fusta, entre d’altres.
Tanmateix, aquest espai ens facilita l’intercanvi de fets, opinions o noticies que l’infant vol compartir amb la mestra i que, en moltes ocasions, s’expliquen a la rotllana per potenciar el llenguatge oral i la comunicació entre iguals. Durant uns 20 minuts gaudim del joc per a després recollir i iniciar les rutines del dia.
Aquest curs estem molt artístics ja que la nostra escola es convertirà al llarg del curs en el Museu de Can Palmer. Per aquest motiu, entre tots/es, hem de decidir un nom ben pintoresc per a la nostra classe.
Ens hem apropat al món de les… Llegeix més»
OUR WEATHER ROUTINE AT THE I4 ENGLISH CLASS
In Can Palmer we study English from Kindergarten. We always start our English classes with a daily routine: first we sing and dance a Hello-Welcome song and then we sit together. After that we observe what the weather… Llegeix més»
GRADE 1 STUDENTS TELL YOU THEIR NAMES IN A COMPLETE WAY
English lessons with grade 1 students always start with a routine based on three main focuses: singing the Hello song, telling their name and deciding what the weather like that day is. First we start… Llegeix més»
ALGUNS ALUMNES DE 5È i 6È HAN VOLGUT INICIAR-SE EN EL FET DE PINTAR AMB ESPÀTULA.
LES ESPÀTULES COMPRADES SÓN D’ACER INOXIDABLE I AMB EL MÀNEC DE FUSTA.
TOT I QUE S’ACOSTUMA A UTILITZAR L’OLI O LA PINTURA ACRÍLICA, ELLS HAN UTILITZAT LA TÉMPERA AMB ALGUNS COLORS… Llegeix més»
Les famílies de la classe de Pablo Picasso han estat investigant i treballant perquè els nens i les nenes de PRIMER volien saber alguns aspectes de la vida de Pablo Picasso.
Com ho vam fer?
A l’aula vam elaborar i triar les preguntes, a casa van cercar… Llegeix més»
El matí de Castaween ha estat d’allò més entretingut. Hem fet activitats de racons relacionades amb Halloween, hem fet “comecocos” terrorífic, un tres en ratlla amb carabasses, teranyines i ratpenats, un bingo de por i un joc d’entreteniments on hem trobat fantasmes, llunes, calaveres, pocimes, espelmes, etc.
A la tarda ens hem… Llegeix més»
Ja fa olor de castanyes, els panellets estan farcits:
Molt bona Castanyada, us desitja el Cicle dels Petits!
I es que estem molt alegres i alhora una mica espantats,
doncs arriba la Castanyera, amb bruixes, fantasmes i ratpenats.
Mireu quin divendres més atrafegat,
però què bé ens ho hem passat!
El… Llegeix més»
Avui hem dedicat la sessió d’Educació Física a la temàtica de Halloween. Els infants de 3r han realitzat diversos jocs i activitats, on a més d’emprar les seves habilitats motrius bàsiques, han desenvolupat la competència lingüística en anglès mitjançant l’ús de vocabulari propi de la… Llegeix més»
Segueix-nos a Instagram!