TREBALLEM LA SIMETRIA

Aquesta setmana els nens i nenes de segon hem estat experimentant què és la simetria. Hem dibuixat la meitat que faltava en diferents figures geomètriques. Per acabar hem experimentat amb nosaltres mateixos, hem completat la meitat del nostre retrat i aquest ha estat el resultat.
Llegeix més»

FEM PASTA DE SAL!!!

Aquesta setmana a la classe de Miguel Ángel (3r) hem fet pasta de sal.
Es tracta d’un material que té una textura similar a la de la plastilina i que es fa amb farina, sal i aigua. Per fer-la hem hagut de seguir les instruccions amb… Llegeix més»

ELS COLORS A I3

A I3, hem pogut identificar els colors, anomenar-los, classificar objectes segons el seu color, fer seriacions fixant-nos amb el model, descobrir nous colors… mitjançant cançons, contes, jocs de motricitat fina, l’experimentació, la manipulació de diversos materials, les aplicacions educatives i recursos digitals… i sobretot, amb… Llegeix més»

DIA DE LUDOTECA A I4

Els Dilluns a la tarda, els infants d´I4 esperen amb impaciència el moment d´entrar a la nostra Ludoteca, on trobem representats diferents espais de la vida quotidiana: la caseta, l´escola, el supermercat, el mecànic, l´hospital, la perruqueria. És en aquest espai on es realitzen activitats… Llegeix més»

LA CLASSE DE PAUL KLEE FA ENTRADES RELAXADES

Els nens i nenes d’I5 comencem el dia de manera relaxada. Quan arribem de casa deixem les nostres pertinences personals i escollim la proposta lúdica que ens ve més de gust, aquell dia. És un moment especial perquè ens permet retrobar-nos amb els companys i companys/es i també amb les mestres, de forma agradable i tranquil.la.

Entre les activitats que prepara la tutora, sempre es procura oferir aquell material que sabem és prou motivador i engrescador per a ells/es. Així poden trobar construccions, cotxes, la cuineta amb les nines, safates de manipulació que van canviant al llarg del curs, activitats d’expressió artística, vaixells o la caseta de fusta, entre d’altres.

Tanmateix, aquest espai ens facilita l’intercanvi de fets, opinions o noticies que l’infant vol compartir amb la mestra i que, en moltes ocasions, s’expliquen a la rotllana per potenciar el llenguatge oral i la comunicació entre iguals. Durant uns 20 minuts gaudim del joc per a després recollir i iniciar les rutines del dia.

CASTAWEEN A SISÈ

El matí de Castaween ha estat d’allò més entretingut. Hem fet activitats de racons relacionades amb Halloween, hem fet “comecocos” terrorífic, un tres en ratlla amb carabasses, teranyines i ratpenats, un bingo de por i un joc d’entreteniments on hem trobat fantasmes, llunes, calaveres, pocimes, espelmes, etc.
A la tarda ens hem… Llegeix més»

HALLOWEEN EN EF

Avui hem dedicat la sessió d’Educació Física a la temàtica de Halloween. Els infants de 3r han realitzat diversos jocs i activitats, on a més d’emprar les seves habilitats motrius bàsiques, han desenvolupat la competència lingüística en anglès mitjançant l’ús de vocabulari propi de la… Llegeix més»