Atenció a la diversitat

L’atenció a la diversitat és el tret distintiu de la nostra escola. Disposem de dos mestres d’educació especial que realitzen l’atenció a les aules d’ordinària, dos mestres i dues educadores assignades als dos grups de SIEI  que tenim a l’escola, ubicats a les dues etapes del centre. Al grup de Petits i Mitjans disposem d’un grup, i al grup de Mitjans i Grans un altre. Tots els grups SIEI tenen alumnes inclosos en nivells diferents i sempre respectant les possibilitats individuals de cada alumne/a. Per aquest motiu, l’alumnat disposa d’un horari individualitzat que facilita la seva participació en les àrees d’inclusió planificades en cada cas.
El nostre tret d’identitat és la inclusió de tot l’alumnat, per això els grups de referència per a tots els alumnes són els d’ordinària.  Les SIEI són aules de suport on aquest alumnat assistirà en major o menor grau depenent de les seves necessitats i acompanyat en diferents moments de les mestres i/o educadores de la SIEI.