ESTRATEGIA DIGITAL DE CENTRE

PUBLICACIÓ ESTRATEGIA DIGITAL DE CENTRE

COMISSIÓ DIGITAL DE CENTRE

La comissió Digital de Centre està formada per un membre de l’equip directiu, per la coordinadora Digital i per mestres  dels diferents cicles. Aquesta comissió té l’objectiu de desenvolupar la Estratègia Digital de Centre i  liderar juntament amb l’ED la transformació de l’escola cap a un centre digitalment competent.

MEMBRES

Judith Moreno Cap d’Estudis – Equip Directiu
Gemma Marín Tutora d’I3 – Cicle de Petits
Laura Cánovas Tècnica d’Educació Infantil – Cicle de Petits
Lorena Sánchez Tutora de 1r – Cicle de Mitjans
Cristina Martín Tutora de 3r – Cicle de Mitjans
Marta Oller Coordinadora Digital – Cicle de Grans

OBJECTIUS DE LA COMISSIÓ DIGITAL

• Promoure, concretar i liderar la Estratègia Digital de Centre conjuntament amb l’ED i fer-ne el seguiment en el marc del projecte educatiu de centre.

• Coordinar la integració de les TAC en les planificacions curriculars.

• Organitzar els recursos tecnològics del centre.

• Vetllar pel desplegament curricular de la competència digital de l’alumne.

• Promoure l’ús de les TAC en la pràctica educativa a l’aula.

• Vetllar perquè es garanteixi la inclusió digital de tots els alumnes del centre.

• Vetllar per l’aplicació de mesures de protecció de continguts inadequats en l’accés a Internet, tant dels equipaments del centre com dels personals dels alumnes.

• Dinamitzar la presència a Internet del centre a través de la web de l’escola i dels canals comunicatius establerts en la Estratègia Digital de Centre..

• Establir el sistema de comunicació digital del centre amb les famílies i vetllar perquè es compleixi.

• Vetllar per l’aplicació de les polítiques de privacitat i seguretat de les dades i les infraestructures digitals del centre educatiu.

• Dinamitzar, motivar, incentivar la formació permanent de la competència digital del claustre per afavorir la consecució de la Estratègia Digital del Centre.

FUNCIONAMENT DE LA COMISSIÓ DIGITAL

La Comissió Digital es reuneix setmanalment i sempre que es consideri necessari per acomplir els objectius descrits en el punt anterior, deixant constància dels acords presos en l’acta de la reunió.