RONDA D’ACTIVITATS A I 5

Com ja vam explicar a la reunió d’inici de curs, aquest any engeguem una nova proposta: LA RONDA D’ACTIVITATS. Es tracta d’un seguit de sessions que es van repetint al llarg dels mesos.

Per començar iniciem: LABORATORI, HORT, IOGA, CUINA I PAPIROFLÈXIA.

Aquestes sessions es duen a terme el dilluns després del pati. És una hora que dedicarem a desenvolupar una activitat relacionada amb un d’aquests espais de l’escola (el ioga el realitzem a la sala multi-ús i la papiroflèxia a la classe.

Cada setmana comença amb una nova proposta que tots/es junts/es anem descobrint i explorant.

Aquesta activitat té l’objectiu de conèixer i experimentar en nous espais, materials, usos, que crearan noves vivències que ens enriquiran i enfortiran el nostre lligam amb l’escola i tots els seus racons.

També aprofitem per recordar la crida que es va fer a la reunió: cal ajudar per desenvolupar activitats a l’hort!