Ràdio Annexa: Especial dia de la música

Aquest divendres 16 de juny hem fet la darrera emissió del curs de Ràdio Annexa.

Ha estat molt especial perquè l’ emissió l’hem feta  des de les grades del nostre pati, i així tots els companys i companyes de l’escola l’han pogut veure en directe.

També ha estat especial perquè en aquest programa, per celebrar el Dia de la Música, hem  tingut la música també en directe. Alguns companys de cicle 3 s’han preparat diverses actuacions musicals que hem pogut anar escoltant entre secció i secció del programa. Son uns artistes, ho han fet molt bé!

Avui us deixem un enregistrament de vídeo d’aquest programa perquè el pugueu gaudir des de casa.

Salut i molta ràdio!