La ràdio en colors!

Aquest curs hem començat les emissions puntuals de LA RÀDIO EN COLORS.

Es tracta del nostre programa setmanal de ràdio Annexa, però enregistrat  en vídeo i emès en directe a  les aules de l’escola de manera que tots els alumnes, a més d’escoltar-lo, el poden visualitzar.  Així, petits i  grans poden veure i entendre millor quina és la feina dels locutors i dels tècnics i què passa realment a l’espai de l’emissora escolar  quan es fa el  programa de ràdio en directe cada divendres.

Hem escollit el programa especial de Sant Jordi, emès aquest divendres 21 de març, que ha  estat preparat per la classe de cicle3 de Gueraula de Codines. Els tècnics de so i músiques són, com sempre,  tres alumnes de sisè, i els cursos convidats són, en aquest programa especial,  tots els cicles de l’escola.

Us deixem el vídeo del programa per poder-lo gaudir des de casa.

Salut i molta ràdio!