Xª Jornada d’Innovació Didàctica per l’Aprenentatge Matemàtic

Aquest dissabte dia 27, es van celebrar a la nostra escola les desenes jornades d’innovació didàctica per l’aprenentatge matemàtic, promogudes i organitzades pels grups “a+a+ Catalunya”.

Aquest any el grup encarregat de l’organització ha estat el grup de Girona, on hi ha un bon grapat de mestres del nostre centre.

Hi va haver més de 350 mestres d’arreu de Catalunya que van poder triar entre 25 tallers relacionats en diferents aspectes de les matemàtiques: mesura, càlcul, geometria, robòtica…tots ells conduits per mestres en actiu en escoles catalanes i fins i tot una delegació gallega.

Com a escola estem molt orgullosos de poder col·laborar amb aquest tipus d’actes. Volem agraïr l’assistència de l’Alcaldessa de Girona, la Sra. Marta Madrenas i el regidor d’educació el Sr. Josep Pujols.