St Patrick’s a l’Annexa: English breakout i especial Ràdio Annexa

Aquesta setmana, des de la matèria d’anglès, hem celebrat Saint Patrick’s Day.

Els alumnes de 6è han dut a terme un breakout en què tots els alumnes de l’escola han hagut de passar unes proves i resoldre enigmes en anglès per aconseguir “golden coins” i així poder comprar les peces de puzzle per descobrir els 4 números que obrien la caixa forta amb el tresor dels Leprechauns. Ens ho hem passat molt bé i tots hem rebut un moneda de xocolata!

Tot seguit us compartim  el  vídeo-missatge dels leprechauns convidant-nos a participar al breakout

Aquest dijous hem fet una programa especial de “Ràdio Annexa en colors”, on els nostres alumnes han pogut veure projectat tot el que passava a l’emissora  i sobretot  veure com, gràcies als números descoberts al breakout, hem pogut obrir el cofre i aconseguir les monedes amagades dels leprechauns.

Voleu veure algunes imatges d’aquestes activitats? Us deixem un enllaç a un petit recull.

IMATGES DE LES ACTIVITATS DE ST PATRICK’S 2024

Finalment  compartim aquest programa especial st Patrick’s. Veureu la retransmissió  a partir del minut 3, aproximadament. Esperem que ho gaudiu molt!