Ràdio Mosca ja és aquí!!!

Ja fa uns dies que a la ciutat de Girona es va començar a gestar Ràdio Mosca, un  projecte de ràdio en el qual es demanava la col·laboració de nens, nenes i mestres de les escoles de Girona.

Aquest matí s’ha emès el primer programa, a partir d’avui i cada dia de dilluns a divendres, a les 12 del migdia i a les 6 de la tarda, podreu escoltar-lo a Ràdio Girona FM, a la sintonia 92,7 FM. També es poden escoltar gravats a la seva web.

RÀDIO MOSCA

Els nens i nenes que vulguin participar-hi poden continuar enviant els seus àudios directament a la Ràdio al telèfon 630177922.