Radio Annexa: Emissió del 13 de març

Hola companys i companyes,

Us compartim la darrera emissió de Ràdio Annexa, la nostra emissora escolar.

Aquesta setmana els encarregats de realitzar el guió han estat els alumnes de sisè de la classe de les Guionistes

El curs convidat ha estat  uns alumnes de diferents classes de cicle 1 que ens han explicat les activitats que fan amb els seus padrins lectors de sisè.

A l’English corner uns alumnes  de a classe de la Devesa de cicle 1 ens han cantat una cançó anomenada ” I’m a leprechaun”

Com a secció extra avui hem tingut una entrevista a la nostra mestra de teatre , la Carme Val.

Les cançons que han sonat avui  són temes que es ballen amb una coreografia coneguda per tothom. Esteu a punt per ballar-les?

Esperem que us agradi molt