Ràdio Annexa : 8 de març

Hola companys i companyes,

Us compartim la darrera emissió de Ràdio Annexa, la nostra emissora escolar.

Aquesta setmana els encarregats de realitzar el guió han estat els alumnes de cicle 3  de la classe de l’ Epidaure.

El curs convidat ha estat la classe de cicle 2 de  Kitty Hawk , que ens han explicat el nou projecte que estan fent.

A l’English corner uns alumnes  de tercer de la classe Ictineu ens han preparat un joc de menjar i d’accions.

Com que avui és el dia de la dona les cançons que han sonat avui  són totes cantades per veus femenines.

Avui hem comptat  amb una visita molt especial. Ha vingut l’Oriol Mas, director de Girona FM, a conèixer el nostre projecte d’emissora escolar i a veure com fem els programes en directe. Moltes gràcies per la teva visita!

Esperem que us agradi molt el programa