Ràdio Annexa: 3 de febrer

Hola companys i companyes,

Una setmana més arriba el nostre programa de ràdio. Aquesta setmana els encarregats de realitzar el guió han estat els alumnes de sisè de la classe de les Editores.

Hem tingut com a curs convidat uns alumnes de cicle 1que ens han explicat una sortida al teatre que han fet aquesta setmana.

A  l’English Corner uns alumnes també de cicle 1  ens han preparat un joc de comptar.

Tot plegat ha estat amenitzat per una selecció de cançons  en diferents llengües diferents de les que estem acostumats a treballar i a sentir  a l’escola.

Esperem que us agradi!