LLEGIM AMB LA CLARA

Hola a tots i totes,

Aquest curs, des de l’Annexa hem impulsat el 1r concurs literari CLARA SALES, en record a la nostra estimada Clara. Tots els que la coneixíeu sabeu que gràcies a ella hi ha un munt de famílies, infants, adolescents i joves que són uns grans lectors gràcies al seu entusiasme per transmetre el seu amor per la lectura.

Ens agradaria poder fer-li un reconegut homenatge com cal, però degut a la situació actual sabem que no és possible. Malgrat això, hem trobat una manera de recordar-la amb una activitat on hi pot participar tothom que vulgui.

Hem pensat que cadascú de vosaltres (i si sou una família, tots els membres que en tinguin ganes) ens enviï una foto llegint algun dels llibres que la Clara li va recomanar o senzillament llegint un llibre.

Amb totes aquestes fotos farem diferents murals que penjarem per l’escola i a les xarxes socials del centre, per tal que els pugueu veure.

IMPORTANT: A la foto cal que se us vegi la cara per tal de poder-vos identificar.

ON HEU D’ENVIAR LES FOTOS: les fotos les heu d’enviar amb format jpg al correu socioteca@escolaannexa.cat

Us demanem que reenvieu aquest missatge a totes aquelles persones que creieu que els hi agradaria participar d’aquesta iniciativa.

Els seus companys i amics de l’Annexa i la seva família us donem les gràcies per la vostra col·laboració.