FIC (Formació interna de centre) de mestres: Room 267

Aquest curs 2021-2022 els docents de l’escola Annexa hem fet una FIC (Formació Interna de Centre) en anglès i en eines TIC mitjançant un projecte eTwinning anomenat Room 267. Ha estat una formació molt interessant en què hem aprés com funciona un projecte eTwinning, com crear-ne un des del principi i com dur-lo a terme a l’aula. La llengua vehicular de la formació ha estat sempre l’anglès, centrant-nos sobretot en la llengua oral. Vam compartir el projecte amb docents d’altres escoles de països europeus com ara Croàcia, Estònia i Ucraïna. Malauradament, aquesta última escola va haver de deixar a mitges el projecte degut al conflicte bèl·lic que va esclatar al seu país.

Ha estat una formació molt enriquidora!