Ens visita l’avi de la Isolda!

Hola famílies,

Avui ens fa especial il·lusió explicar-vos que la setmana passada vam tenir una visita ben especial!

Com ja sabeu aquest any els alumnes d’educació infantil estem aprenent moltes coses de la Masia Catalana. Per a descobrir-ne encara més ens va visitar en Joaquim, l’avi de la Isolda de la classe dels grangers. Ell és pagès: té una granja amb porcs, gallines, pollets i vaques, també treballa al camp i viu en una masia. Ens va ensenyar imatges i vídeos i també ens va portar esquelles, palla i diferents llavors que cultiven.

Vam gaudir molt d’escoltar-te i aprendre de la teva experiència. Moltes gràcies per la teva visita!!