Carnestoltes

Fa uns dies  el senyor Carnestoltes va arribar a la nostra escola. Ens va proposar un seguit de consignes per anar seguint aquests dies. Primer vam anar a fer una gran esmorzada de dijous llarder amb tots els companys de l’escola. També ens va proposar venir a l’escola un dia amb el cap decorat ben divertit, i un altre dia amb el pijama posat!

Aquest dimecres, com a fi de festa  hem vingut disfressats  a l’escola del que més ens ha agradat. Pel matí, també hem pogut gaudir del teatre “Quaresmins i carnavalots” que ens han preparat els nostres companys de la classe Ramon Llull. Si aneu al blog de cicle 3 ben aviat hi podreu veure el video d’aquest teatre. A la tarda ens hem trobat tots els cicles a l’escola per fer una gran ballada al pati.

Us deixem la foto dels quatre grups d’ infantil amb les disfresses que hem lluït avui i algunes imatges més d’avui i d’aquests dies.

RECULL D’IMATGES