Cantada d’hivern: La música del cor

El passat 19 de desembre l’escola Annexa va celebrar la Cantada d’hivern, aquest curs, amb el títol de La música del cor. En aquest emotiu acte, els i les alumnes de 6è, acompanyats de les cançons interpretades pels diferents grups de l’escola i sota la direcció de la Carme, ens van fer reflexionar sobre alguns dels reptes als que s’enfronta la humanitat.

Així ho explicava la Carme, amb aquestes paraules, dins del programa de mà:

Quadres corals creats a partir de la reflexió sobre alguns dels grans reptes als que s’enfronta la humanitat: el consumisme, la incomunicació, la pobresa, la violència, l’exclusió, la contaminació, i l’explotació laboral infantil. Volem il·luminar aquesta obscuritat amb la llum del cor, de l’amor.

Vuit personatges màgics, amb les seves petites accions, apel·laran a la nostra consciència i a la nostra capacitat de transformar la realitat.

A continuació us deixem amb el vídeo i les fotografies de la cantada:

ÁLBUM CANTADA D’ HIVERN 3 ( gentilesa de Pere Quevedo)

ÀLBUM CANTADA D’HIVERN 1

ÀLBUM CANTADA D’HIVERN 2