Ràdio Annexa : emissió del 14 d’abril

Hola companys i companyes,

Una setmana més arriba el nostre programa de ràdio. Aquesta setmana els encarregats de realitzar el guió han estat els alumnes de sisè de la classe dels guionistes.

Hem tingut com a curs convidat uns alumnes de cicle 2 que ens han explicat com serà  la nit a l’escola que faran el cap de setmana que ve.

A la secció “English corner” uns alumnes de cicle 1 ens han recitat un poema de Pasqua.

Tot plegat ha estat amenitzat per una selecció de temes de música de jazz.

Veureu , però, que el programa no està sencer. Falta la part final. Això és perquè durant la part final del programa a l’escola es va fer el simulacre d’emergència i vam haver de sortir tots a l’exterior i  deixar el programa inacabat.

Esperem que us agradi!