Carnestoltes a C1

Un any més, l’Annexa s’ha vestit de festa per celebrar l’arribada del Carnestoltes. Per començar, el Dijous Llarder vam fer una sortida tots els cursos de l’escola a la Vall de Sant Daniel, on vam esmorzar, jugar i gaudir de moments compartits.

Sa Majestat el Rei Carnestoltes ens va fer arribar una carta amb les consignes que ens proposava per la setmana i, com era d’esperar, van ser una mica esbojarrades: cap decorat, pijama posat i, per acabar, venir a l’escola ben disfressats!

Per acabar d’arrodonir la festa, el dimecres a la tarda vam fer una rua a l’escola i vam ballar al ritme de la música al pati.