Durant tot el curs i de manera voluntària ens hem trobat, amb els infants de C3, un divendres al migdia a la socioteca per parlar de llibres.
És el nostre club de lectura, on un cop el mes ens reunim a la socioteca. Parlem del llibre que hem llegit i ens n’emportem un altre que llegirem al llarg del mes següent.



