Gestió d’equipaments

Inventaris

La gestió dels diferents equipaments digitals de què disposa el centre es realitza per dues vies:

Reprografia

A l’escola hi ha 3 fotocopiadores Ricoh, dues de color (pis superior i secretaria) i una en blanc/negre a la planta baixa. També es disposa de dues impressores (aula d’ordinadors i AFA). Per utilitzar aquests equips es disposa de codis per cicle, comissions i cursos específics, així mateix hi ha un codi per a poder fer fotocòpies a escala particular informant a secretaria.

El centre també disposa de dues fotocopiadores Konica cedides pel Departament amb un nombre de fotocòpies gratuïtes que es distribueixen per cursos. Aquestes fotocòpies es passen al secretari per fer-les i comptabilitzar-les al nivell corresponent.

Incidències digitals

1. Detecció de la incidència i notificació a la coordinació digital. Quan un membre de la comunitat educativa (docents, alumnes, equip directiu, PAS) detecta una incidència en un equip o servei, el notifica a la coordinació mitjançant el document que trobem a la unitat “P” de notificacions d’incidències digitals del centre.
  2. Primera diagnosi i possible resolució ràpida. Si la persona encarregada de la coordinació digital té els coneixements i l’experiència, és possible que pugui solucionar el problema o fer-ne la diagnosi corresponent.
  3. Notificació al tècnic preventiu del centre.  Un cop al mes el tècnic preventiu ve el centre i se li proporciona el llistat d’incidències digitals no resoltes.
  4. Notificació de la incidència a SAU. En cas que el tècnic preventiu no pugui resoldre alguna de les incidències, es notificarà la incidència a SAU mitjançant el portal d’autoservei (també conegut com a Pautic o Remedy). Cal verificar que l’equip està en període de manteniment. El servei del SAU no es pot utilitzar per resoldre incidència amb maquinari adquirit pel centre fora del catàleg o amb maquinari adquirit al catàleg, però fora del manteniment.
  5. Tancament de la incidència. Un cop resoltes les incidències el coordinador digital les esborra del document.