Serveis digitals

L’escola està immersa en un procés de digitalització. Els serveis amb els quals comptem actualment són els següents:

● Aplicació mòbil: Android / Iphone

Utilitzem l’app com a via de comunicació entre el centre i les famílies. Quan les famílies formalitzen la matrícula a I3 se’ls explica com descarregar-la i se’ls hi facilita una contrasenya perquè puguin instal·lar-la al mòbil. Si hi ha alumnes nouvinguts al llarg del curs es fa el mateix procediment.

Aquesta aplicació és gratuïta i permet fer pagaments amb targeta. En cas que alguna família necessiti ajuda per entrar a l’aplicació pot passar per secretaria.

● Entorn Virtual d’Aprenentatge (EVA) – Moodle Eix

A partir de Cicle Mitjà es comença a treballar amb el Moodle. S’introdueixen els conceptes basics i s’augmenten progressivament les tasques a realitzar mitjançant aquest entorn. L’alumnat disposa d’usuari i contrasenya per utilitzar aquest Entorn Virtual d’Aprenentatge.

● Ordinador personal i/o Mifi

A partir del curs 22/23 es proporciona un ordinador personal i/o Mifi a l’alumnat de cicle superior. Les famílies accepten aquest material i es comprometen a fer-ne un bon ús mitjançant un document que retornen signat al centre.

Web del centre – Nodes

La pàgina web de l’Escola és el mitjà de comunicació entre el claustre i les famílies.
En aquest espai web s’hi pengen articles sobre activitats de l’escola i informacions

Les informacions que es publiquen al web s’enllacen directament al canal de Telegram de l’escola.

A partir del curs 23-24 l’escola disposa d’un perfil a Instagram per fer difusió de les activitats que es realitzen.