Acords de Claustre i Consell Escolar

Acords de Claustre

L’estratègia a seguir per part del centre referent a la utilització de les eines digitals passen per un procés de discussió/debat entre el claustre fins a arribar a uns acords de centre. Aprofitant la FIC (curs 22-23) es van arribar a una sèrie d’acords relacionats amb els següents aspectes:

• Utilització de l’Entorn Virtual d’Aprenentatge (EVA): nivell d’accés (cicle mitjà i superior) i tipus d’activitats per cada curs

• Feedback en activitats a l’EVA: es proposa que algunes activitats entregades a través del Moodle, rebin un feedback per part del docent. Aquest feedback pot ser escrit o mitjançant un àudio.

• Repositoris. S’ha acordat la creació d’un espai on es recopilen recursos per docents i també un curs Moodle amb tutorials propis sobre aspectes bàsics del funcionament del centre.

• Avaluació transversal de la Competència Digital de l’Alumnat (CDA) seqüenciada durant tots els cursos de primària. Hi ha un document de recollida d’avaluació de la competència digital per cada nivell educatiu.

Consell Escolar

El Consell escolar no acostuma a participar en l’elaboració de la documentació oficial del centre (PEC; NOFC), però pot participar en la seva aprovació i és informat de les decisions rellevants que es prenen al centre, siguin iniciatives de l’AFA o del mateix claustre. En aquest sentit, pot donar la seva conformitat o demanar revisió als procediments que cregui convenients.