EL CIRC
La Carpa Màgica ha estat la mascota que entre tots els nens i nenes de l’escola hem escollit
per a la nostra Setmana Cultural relacionada amb el circ. Va ser dissenyada per l’alumna de 2on A Laia Hernández Escudero.
El circ ha arribat!! Tiro, liro, liro, El circ ha arribat! Tiro, liro, lat! Jo veig un pallasso tocant el trombó, un altre li clava un cop de bastó. El circ ha arribat!! Tiro, liro, liro, El circ ha arribat! Tiro, liro, lat! Aquell trapezista és molt eixerit; damunt una escala s’aguanta amb un dit. El circ ha arribat!! Tiro, liro, liro, El circ ha arribat! Tiro, liro, lat! Darrera la reixa passeja el lleó i juga a les cartes amb el domador. El circ ha arribat!! Tiro, liro, liro, El circ ha arribat! Tiro, liro, lat! |
El tigre travessa pel mig del carrer, llegeix el diari i es menja el paper. El circ ha arribat!! Tiro, liro, liro, El circ ha arribat! Tiro, liro, lat! Els micos fan gresca dins un restaurant, demanen un plàtan i marxen volant. El circ ha arribat!! Tiro, liro, liro, El circ ha arribat! Tiro, liro, lat! Mentre els músics toquen, la foca fa un salt i agafa la gorra del municipal. El circ ha arribat!! Tiro, liro, liro, El circ ha arribat! Tiro, liro, lat! Text de Francesc Bofill Música d’Ireneu Segarra |
OBJECTIUS:
– Implicar els alumnes en l’elecció, la programació i la preparació del tema. |
– Compartir l’estudi d’un tema amb tots els nens de l’escola. |
– Valorar les aportacions de tots per a l’enriquiment del treball. |
– Implicar totes les àrees en el treball. |
– Participar tota la comunitat educativa en la decoració de l’escola. |
– Buscar una mascota per a la Setmana Cultural. |
– Estudiar la relació entre la màgia i la descoberta del món durant la història. |
– Conèixer la història del circ. |
– Conèixer l’evolució del circ. |
– Conèixer com és la vida al circ. |
– Conèixer de primera mà la feina i les experiències dels artistes del circ. |
– Conèixer la feina de les entitats Salut i Clowns i Pallassos sense Fronteres. |
– Gaudir d’un espectacle de circ tota l’escola junta. |
– Anar al circ tota l’escola junta i gaudir d’un espectacle. |
– Aprendre i practicar malabars, acrobàcies i l’art dels pallassos. |
– Fer que els propis nens fessin algun número de circ als seus companys. |
– Fer tallers de circ. |
– Veure alguna pel·lícula sobre el tema. |
– Aprofitar les noves tecnologies per fer recerca. |
-Elaborar un article per a la revista. |
ACTIVITATS:
|
|
|
|
|
|
|
|