SC 2019-20

ELS ASTRONAUTES I L’ESPAI

Aquest curs el tema que ha estat triat per l’alumnat de l’escola per a la setmana cultural ha estat:

“L’espai – Astronautes”.

Així doncs, durant la setmana del 17 al 21 de febrer des de P3 fins a 6è realitzarem diferents activitats, tallers i sortides relacionades amb aquesta temàtica.

Dilluns a la tarda iniciarem amb el pregó del senyor Carnestoltes realitzat per l’alumnat de sisè i per a la resta de companys de l’escola on aprofitarà el senyor carnestoltes per donar les consignes que els vostres fills i filles podran portar durant aquests dies.

Aquestes consignes les trobareu penjades a la porta de l’escola.

La mascota guanyadora de la setmana cultural 2019-20 es diu: “Sunmoon”

Realitzada per l’alumna de 6èA Natalia Méndez

Una setmana cultural per l’Univers, les constel·lacions, els planetes, els coets i els astronautes.

Entre totes i tots, mares de la comissió de festes, alumnat i professorat hem portat una mica de l’espai a l’escola.

Gràcies a totes i a tots. Fem escola!

Imatge del carrusel