SUSPENSIÓ TEMPORAL DEL SERVEI D’ACOLLIDA DE TARDA

SUSPENSIÓ DEL SERVEI D’ACOLLIDA DE TARDA

Us comuniquem que se suspèn temporalment el funcionament  del Servei d’Acollida de Tarda a partir del 4 d’octubre de 2021.
El nombre d’alumnes usuaris d’aquest servei és insuficient per poder mantenir-lo.
En cas puntual de necessitat urgent es podrà contactar amb GADEX… Llegeix més»

PLA D’ACTUACIÓ PER AL CURS 2021-2022

El Consell Escolar en la seva sessió de 9 de setembre de 2021 va aprovar el Pla
Aquest document pretén donar resposta a l’organització de l’Escola Amadeu Vives pel curs 2021-2022 i aplica el document Pla d’actuació aprovat pels Departament d’Educació i el Departament Salut d’agost… Llegeix més»

PINTURA DE LA FAÇANA DE L’ESCOLA

Amb motiu del 25è aniversari de l’Escola Amadeu Vives i davant la impossibilitat de fer cap acte col·lectiu de la comunitat educativa es va procedir a pintar la façana com a recordatori d’aquesta efemèrides. D’aquesta manera donem un caire més escolar i colorit al nostre… Llegeix més»

PROJECTE DE CONVIVÈNCIA

El Consell Escolar va aprovar, en la seva reunió de 10 de juny de 2021, el Projecte de convivència.
El Projecte de convivència reflecteix  les accions que el centre educatiu ha de desenvolupar per capacitar tot l’alumnat  i la resta de la comunitat escolar per a… Llegeix més»

DECOREM L’ESCOLA!

En aquest curs tan especial, com que no podeu veure la decoració que hem preparat us deixem aquest petit vídeo.  Agraïm la col·laboració dels nostres alumnes, mestres, mares de l’AMPA i personal del menjador, que ens ajuden a tenir la nostra escola ben bonica.  Feu clic sobre la imatge i esperem que us agradi molt!!

MÚSICA: Marc Sambola | LLETRES: Yasmina Rincón. DESITJOS DE COLORS.