Estratègia Digital Centre

L’estratègia digital de centre (EDC) definirà i concretarà les línies d’actuació de l’escola que faran possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital.

L’objectiu de l’escola en els propers cursos es basa en la digitalització dels processos d’ensenyament-aprenentatge, a fi de millorar la competència digital de l’alumnat. Es concretaran una sèrie d’objectius relacionats amb la millora de la competència digital de l’alumnat. En aquesta línia, l’escola està intervertint en millorar l’equipament digital del centre, ampliar-lo, actualitzar-lo i reemplaçar el material obsolet.

Per tal de conèixer l’estratègia digital del centre podeu consultar els apartats d’estratègia digital i el de cultura digital del centre.

ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE