Autoritzacions

L’escola requereix una sèrie d’autoritzacions de la família per diferents conceptes. Els impresos estan disponibles a la secretaria de l’escola.

Si voleu, aquí us podeu descarregar els diferents models d’autoritzacions clicant a sobre i portar-los signats a la secretaria de l’escola.

Cal que els pares comuniquin a l’escola si els seus fills o les seves filles han de prendre medicació durant l’horari escolar. Caldrà adjuntar còpia de la recepta mèdica amb la dosi i la pauta d’administració.

Autorització perquè els pares autoritzin o no, que els seus fills que cursen 4t, 5è o 6è de primària surtin sols de l’escola.

Els pares poden autoritzar els germans o germanes de 4t, 5è i 6è a recollir germans més petits.

També poden autoritzar a d’altres familiars o persones (majors d’edat) a recollir alumnes.

.