Instal·lacions

L’escola compta amb els següents equipaments:

Aulari d’Educació Infantil: Es tracta de 7 aules ordinàries, de les quals 4 disposen de WC i aigüera dins la mateixa aula, i un aula de reforç per al treball en grups reduïts. També disposem d’un aula de Racons de joc simbòlic amb espais diferenciats com són el racó de la casa/cuineta, el racó de la botiga, el racó dels cotxes, el racó de les nines, el racó del metge, racó de les disfresses i el racó medieval.

Aulari d’Educació Primària: Compost per 14 aules ordinàries, dues per a cada nivell des del primer fins al sisè curs, totes equipades amb PDI, i dues aules de reforç, situades a la segona planta del centre. També disposem de quatre aules petites per fer atenció a la diversitat amb petit grups.

També comptem amb espais d’ús comú com són la biblioteca,l’aula d’informàtica dotada amb una vintena de PC’s amb connexió a Internet per cable, dues impressores làser (color i blanc i negre), la qual cosa permet que els i les alumnes disposin d’un ordinador per a cadascú i, en alguns casos, puguin treballar per parelles. D’altra banda, tenim l’aula de música, on s’imparteixen les sessions dedicades a aquesta matèria i que compta amb una gran varietat d’instruments, inclòs un piano. A la primera planta també s’ubica una sala d’usos múltiples, equipada amb PC i canó de projecció. Altres espais són el gimnàs, la sala de psicomotricitat, el menjador i els dos patis, diferenciats per als alumnes de primària i d’infantil. La zona de jocs del més petits disposa de tobogan, gronxadors, caseta de jocs així com galledes, pales, sedasos, camions, bolquets i jocs de pati que fan de l’esbarjo un moment de diversió.