Sortida a Sant Salvador. 10è aniversari del camp d’aprenentatge Pau Casals

10è aniversari del camp d’aprenentatge Pau Casals

Els alumnes de 6è de l’escola avui hem anat juntament amb altres escoles de la vil·la a Sant Salvador per celebrar el 10è aniversari del camp d’aprenentatge Pau Casals. A l’arribar hem esmorzat i desprès hem anat a la Vil·la Casals on s’ha celebrat l’acte de commemoració i on han parlat l’alcalde del Vendrell, la senyora consellera d’ensenyament i el president de la fundació Pau Casals.

Hem cantat i ballat la cançó Pluja de sons del projecte DONA LA NOTA  i per acabar l’acte hem deixat anar deu globus per commemorar els deu anys d’existència del camp.

El consell de redacció de 6è

Aquí teniu unes fotos