Benvinguts i benvingudes!

Som una escola catalana, pública, viva, participativa, inclusiva i innovadora que pretén el desenvolupament i la formació integral de l’infant en totes les seves vessants: emotives, intel·lectuals, físiques i socials, tot fent servir diferents metodologies que respecten les intel·ligències múltiples de l’alumnat i els diferents estils d’aprenentatge.

L’equip de mestres està plenament implicat en el funcionament del centre. Incorporem les famílies a la gestió i la vida del centre i comptem amb la seva col·laboració en el procés d’aprenentatge dels seus fills/es. Fomentem la coeducació, la igualtat d’oportunitats per a tothom, i creiem en la inclusió com a força d’acollida de la diversitat. Treballem per a la cohesió social a través de la cultura, potenciant l’àrea artística i dinàmica de la música i l’expressió corporal. Apliquem progressivament les noves tecnologies amb esperit de motivació i renovació. Promovem el respecte i la identificació amb l’entorn i el sentiment de pertinença a una societat que creu en un futur esperançador i solidari.

Volem ser un centre capaç de garantir un Projecte Educatiu compromès amb l’atenció a la diversitat i la inclusió que treballa amb metodologies que potencien l’atenció individualitzada. El nostre marc de referència normatiu és el currículum d’Educació Infantil i de Primària de la Generalitat de Catalunya, per a nosaltres és una bona eina de treball perquè ens orienta i ens ajuda a concretar el nostre dia a dia.

Som un centre compromès amb el canvi educatiu i per això som un dels que formem part de LA XARXA DE COMUNITATS D’APRENENTATGE i CENTRE STEAMCat.