JORNADES CULTURALS AL CICLE DE PETITS

Les nostres Jornades Culturals han començat amb el Pregó de la Festa Major de la nostra escola, que ha anat a càrrec de dos convidats molt especials: el Pep Vinyes i la Sílvia Martínez.

Pregó de la Festa Major de l’escola Àngel Guimerà 2023!

Hem après sobre els Castellers, els Diablons i hem elaborat una maça. Hem tingut el privilegi de tenir a la Gegantona Anna, al Cabrot Petit, la Víbria, i el vestuari dels diablons exposats al vestíbul de l’escola. Han vingut els grallers i timbalers a despertar-nos amb unes bones matinades. Han estat uns dies molts divertits!!!

Si cliqueu aquí podreu veure les fotografies.

L’ equip de mestres del cicle de petits.