JORNADES CULTURALS AL CICLE DE GRANS

Hola famílies,

Com ja sabreu, aquests dies 14, 15 i 16 de juny els alumnes del Cicle de Grans han celebrat les Jornades Culturals, que aquest any han anat sobre la Festa Major del Vendrell.

En aquestes Jornades, l’alumnat ha fet diferents tallers per apropar-se i conèixer-la millor. Tots els tallers han agradat molt i n’hi ha hagut per a tots els gustos; traçar itineraris, ballar, dissenyar capes…Ens ho hem passat genial!

A més, hem tingut com a convidats especials el Pep Vinyes i la Sílvia Martínez, que ens van venir a fer un pregó d’obertura d’aquells que arriben al cor. Des de tot l’equip de mestres, els volem agrair el detall de venir fins la nostra escola. Us convidem a llegir el seu Pregó de la Festa Major de l’escola Àngel Guimerà 2023!

Aquí us deixem també unes quantes imatges i un vídeo dels moments més divertits que hem passat.

L’Equip de Mestres del Cicle de Grans