Festa de final de curs 2016-17

L’últim dia de classe vam trobar-nos tots els mestres i alumnes a la pista, per acomiadar el curs 2016-17.

Primer es van donar uns premis i reconeixements a diferents alumnes de 5è i 6è que han participat al concurs de lectura en veu alta o que han destacat en les proves cangur de matemàtiques. Felicitats a tots ells!

FOTOS PREMIS

Seguidament vam poder gaudir d’una exhibició de balls d’alguns grups d’alumnes de la nostra escola. Aquí els teniu perquè veieu què balladors i àgils són els nostres alumnes!

4t  Cheap Thrills de Sia

4t Ball festival teatre

5è Despacito de Fonsi

6è A Shape of you d’Ed Sheeeran

6è B Closer

6è B Shape of you- nens

6è B Shape of you – nenes

Seguidament vam acomiadar els alumnes de 6è, amb una emotiva cançó que va fer plorar a més d’un…

vídeo Adéu a 6è

I després…. tots vam ballar per la pista!!!

fotos pista

Ben cansats i acalorats, vam anar a les classes a recuperar forces amb un pica-pica amb els nostres companys i mestres. I vam acabar al pati amb un refrescant gelat!

fotos pica-pica

Va ser un dia divertit…i molt emotiu.