EXCURSIÓ DEL CICLE INICIAL A TOT CIRC

Gairebé la totalitat dels alumnes de Cicle Inicial vam anar, en tres autocars, al poble de Copons, on hi ha les instal·lacions del Circ a les Freixes – Tot Circ.

Només arribar vam esmorzar i jugar una mica. Després vam entrar a la carpa del circ, on ens van ensenyar les diferents possibilitats, de malabars i equilibris, que faríem en els tallers.

Seguidament ens vam repartir en grups i vam anar passant pels diferents jocs: els plats xinesos, xanques, diàbolos, catifes voladores, malabars, aros gegants….

Dins de la carpa podíem pujar al trapezi, passar fent equilibris per la corda, intentar muntar un monocicle….

Vam constatar que tot és més difícil del que sembla, encara que a molts sí que ens va acabar sortint algun número!

També hi havia llocs per saltar, practicar la punteria, fer música, disfressar-nos, pintar-nos de pallasso….

Després de dinar vam poder gaudir d’un espectacle portat per un pallasso que sí que dominava tots aquests números, i alguns alumnes i mestres també hi van participar.

Va ser un dia divertit i diferent. Al tornar, ben contents, vam tenir una piruleta que ens pintava la llengua de colors!

Aquí teniu les fotos del TOT CIRC!!!!