L’aula 1 va a fires!
Apa!! Som-hi!!
L’aula 1 va a fires! Llegeix més »
Gràcies a “LLUITO PER TU” avui hem estrenat la sala!!
Sala d’Estimulació Sensorial Llegeix més »
L’aula 7 hem anat al bosc i hem fet un munt de nous amics!
Passegem pel bosc i fem un munt d’amics! Llegeix més »