estartit2

La història de l’escola Palau es comença a escriure una tarda d’estiu a l’Estartit, prenent una tassa de cafè dues amigues que es van anar engrescant en un projecte que en aquells moments semblava utòpic.

Una d’aquestes persones estava dintre de l’Associació Auxília i l’altra vivia a Girona i conexia personalment a representants de les diferents administracions d’aquella època.

Aquella tarda, van deixar anar un munt d’idees, pensaments, preguntes sense resposta, sobre com seria la vida i l’escolaritat dels nens i joves amb trastorn motriu que vivien a Girona. Segurament, a poc a poc, es van anar il.lusionant fins que va aparèixer el compromís de moure els fils necessaris perquè aquesta utopia es convertís en realitat.

I aquesta va ser la primera pedra de moltes més que es van anar posant una damunt de l’altra amb esforç, paciència i dedicació, per fer possible la nostra escola.

1981 L’escola Palau l’any 1981