FEM UN CATERING

El 19 de novembre La taula d’infància i adolescència de Badalona (TIAB) va organitzar el foro de debat “Drets per fer possible la infància”  Pel  moment de l’esmorzar van demanar que els alumnes de l’escola Maregassa fossin els que ho organitzessin i en fessin el servei.

Els alumnes del perfil d’hoteleria van preparar els entrepans i els cafès a l’escola i en el moment del servei un grup de 5 nois i noies van anar a l’espai Betúlia per fer el servei de l’esmorzar.

Els nois i noies van actuar amb seriositat i professionalitat i es van esforçar per oferir un servei de qualitat.

Van aprendre a saber estar en un esdeveniments d’aquestes característiques amb responsabilitat i compromís amb l’encàrrec.

Volem agrair l’oportunitat de posar en pràctica els aprenentatges que es porten a terme a l’escola i gaudir d’una experiència professionalitzadora.

Aquestes activitats ajuden a potenciar i motiven els alumnes de l’escola.

 

Moltes gràcies!

Perfil d’Hoteleria i serveis de restauració

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>