CEEPSIR

El CEEPSIR (centre d’educació especial proveïdor de serveis i recursos) és un projecte que neix el curs 2017-18 encomanat pel Departament d’Educació arrel del nou Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu .

Es tracta d’un servei que s’oferia a les escoles de la ciutat de Reus i que el curs 21-22 es va obrir a la comarca. Les escoles que fan la demanda han de tenir casos amb alumnes TEA i requereixen del nostre suport.

L’objectiu principal del projecte és orientar i concretar les actuacions més ajustades a les necessitats educatives de l’alumnat de la zona.  Aquests darrers cursos hem desenvolupat el  programa específic  d'”Inclusió d’alumnes TEA  a l’aula ordinària”. Sempre amb la coordinació amb els equips docents dels centres que anem.

Als centres que oferim el nostre servei, els proveïm d’eines, recursos i estratègies per tal d’afavorir la inclusió educativa dels alumnes amb TEA.  El servei és global de centre i no només per un alumne específic.

“Tots poden aprendre, però no tots el mateix dia ni de la mateixa manera.” (George Evans)