Avaluació

L’EDC s’avaluarà de forma periòdica, revisant objectius i activitats planificades per tal tal de determinar el grau d’assoliment, i si és necessari modificar els objectius, les actuacions o la temporalització. Aquesta revisió es farà mitjançant els indicadors de criteri d’èxit de les activitats proposades.

Cada curs escolar es farà la valoració dels resultats, i s’aniran fent les adaptacions que es considerin adients per garantir que la nostra escola va construint i consolidant l’estratègia digital. Per tant, a partir del curs 2022-23 anirem incorporant en aquesta pàgina les dades que es vagin recollint, i les valoracions fetes per tota la comunitat educativa.

Quan l’EDC arribi al final de la planificació, caldrà realitzar una nova diagnosi per actualitzar-la i  actualitzar els objectius, actuacions en funció de les noves necessitats.