Transport Escolar

La majoria dels alumnes de l’escola fan ús del transport escolar que està gestionat pel Consell Comarcal del Baix Camp.

Comptem amb set rutes de transport que porten els nostres alumnes des dels diferents municipis de la comarca i de la ciutat de Reus.  Cada transport compta amb servei de monitoratge.

Actualment, les rutes de què disposem són:

– Ruta Hospitalet de l’Infant, Miami Platja, Montbrió del Camp – Reus: va a càrrec de Plana.

– Ruta Falset, Bellmunt del Priorat, Alforja, les Borges del Camp – Reus: va a càrrec de Domènech.

– Ruta Masies Catalanes, La Selva del Camp, Almoster, Castellvell del Camp – Reus: va a càrrec de Hispano Igualadina/ Monbus.

– Ruta Cambrils – Reus: va a càrrec de Nika.

– Ruta Reus circuit intern: va a càrrec de Nika.

Ruta Vilanova d’Escornalbou, Riudecanyes, Botarell, Riudoms – Reus: va a càrrec de Nika.

– Ruta Centre Villablanca – Reus: va a càrrec de Taxi D.Y.