L’escola

El Centre d’Educació Especial Font del Lleó és una escola pública del Departament d’Educació que neix el setembre del 2014 al municipi de Reus, dins del Barri Gaudí, per donar resposta a la demanda de places d’educació especial de la zona.

L’escola atén alumnes d’entre els 3 i els 21 anys, del municipi de Reus i la comarca del Baix Camp, amb alguna necessitat específica de suport educatiu derivades d’una discapacitat intel·lectual i/o un trastorn de l’espectre autista, en diferents graus d’afectació.

El centre dóna resposta educativa a un total de 50 alumnes que poden estar escolaritzats en el centre en la totalitat de l’horari escolar o poden estar escolaritzats en modalitat de compartida amb un centre ordinari.