Menjador escolar

L’escola compta amb servei de menjador. El tram horari en que es dóna aquest servei  és de les 13:00 a les 14.30 hores. El tram inclou l’hora de dinar i temps per jugar i descansar, si s’escau.

Actualment, el servei de menjador està gestionat pel Consell Comarcal a través del càtering Ausolan.

Els menús a que es pot optar són: menú normal, dieta hipercalòrica, menú sense carn i sense porc,  dieta astringent  i  triturats de diferents textures, a més dels personalitzats (per aquests es necessita un informe mèdic).

Horari d’atenció a les famílies:

De 9h a 9,30h

Per entrades i sortides dels alumnes durant el tram horari de menjador, cal trucar a la coordinadora de menjador.

Com posar-se en contacte amb la coordinadora de menjador:
  • Trucar a la coordinadora dins l’horari d’atenció a les famílies.
  • Concertar reunió amb cita prèvia.
  • Enviar un missatge a la coordinadora.
Com informar que no es farà ús del servei del menjador:

Si el vostre fill o filla no farà ús del servei de menjador caldrà informar a través de l’aplicatiu del càtering.

Què puc consultar a l’aplicació del càtering:
  • El menú mensual del vostre fill o filla.
  • La valoració diària de la monitora del vostre fill o filla sobre com ha menjat i altres observacions, si s’escau.

Aplicació utilitzada: https://comocomen.com/familias/index.php