Maleta viatgera

El projecte de “La maleta viatgera” està pensat per facilitar estones de lectura compartida amb els fills/es.

El desig d’escoltar que sent l’infant, de conèixer històries sorprenents, fantàstiques, fascinants i de compartir el millor moment amb el pare, la mare, l’àvia, … és sens dubte el punt de partida per fomentar en el nen/a l’hàbit lector.

Cada maleta conté un recull de llibres seleccionats per a cada classe segons les seves característiques, necessitats i interessos.

A més, dins de la maleta també trobareu una llibreta. Us proposem que feu una activitat relacionada amb la lectura juntament amb els vostres fills/es, podeu dir idees, suggeriments, fer valoracions, dibuixar, enganxar fotos o creacions que us hagi motivat la lectura.

Cada divendres un alumne de l’aula prendrà a casa la maleta i l’haurà de retornar el dijous següent.

Desitgem que gaudiu amb els vostres fills/es d’aquesta experiència!