Comiats

Aquest curs acaben escolarització a la Maçana un bon grapat d’alumnes: en Pedro, la Kathy, en Luis Enrique, en Bing, la Mireia i en Jose Manuel. Tots ells han estat un bon temps amb nosaltres i sentim molt el seu comiat. Estem molt contentes d’haver compartit tot aquest temps amb ells/es i els hi desitgem tota la bona sort del món! Per altra banda, també sentim molt el comiat de la Nuri Juhé i l’Anna Brujats. La Nuri després de 38 anys a la Maçana pot gaudir a partir del proper curs de la jubilació. Nuri, moltes gràcies per la teva feina i dedicació de tots aquests anys, et trobarem a faltar moltíssim! L’Anna després de 22 anys a la Maçana, també deixa l’escola per a formar part de l’EAP. Moltes gràcies Anna! Us trobarem a faltar!

FOTOS DEL COMIAT