Comiat alumnes: Vicenç, Jasleen, Ramandeep i Ismael.

El passat divendres vam acomiadar a en Vicenç, la Jasleen, en Ramandeep i a l’Ismael. Tots són alumnes que feia molts anys que estaven a l’escola. Estem molts orgulloses de la seva trajectòria, molt contentes de d’ haver-los acompanyat en aquest procés de fer-se grans i guardarem molt bon record de cada un d’ells. Us desitgem moltíssima sort en la nova etapa! Esperem la vostra visita, fins aviat!

L’Azddin va donar un regal i un recull de fotos de l’escola a l’Ismael. Ell va arribar a l’escola de ben petit, a Primària i marxa amb 20 anys havent fet el un cicle formatiu de grau mitjà d’Atenció a persones amb dependència. Aquest estiu ja s’iniciarà en el món laboral. Enhorabona, Ismael!

En Francesc va donar un regal i un recull de fotos a en Ramandeep Singh. Ell va començar a l’escola el curs 2006-07 i acabarà aquest curs amb 21 anys. El curs que ve iniciarà una nova etapa a la cooperativa La Fageda. Molta sort Ramandeep!

La Judit va donar un regal i un recull de fotos a la Jasleen. Ella va arribar a l’escola el curs 2012-13, amb 14 anys i acaba aquest curs, que ja en té 21. La Jasleen va fer el PFI d’auxiliar de Pastisseria i Forneria a l’escola Pia de Salt. Molta sort Jasleen!

L’Adrià va donar un regal i un recull de fotos a en Vicenç. En Vicenç va arribar a l’escola e curs 2012-13, a 5è de Primària i acaba aquest curs a la Maçana. El curs que ve anirà a la fundació Tirgi. Vicenç, et desitgem tota la sort del món!